پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سرمایه گذاری در شرکت دانش‌بنیان پناپ

در ادامه رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر در پارک علم و فناوری خراسان:

سرمایه گذاری در شرکت دانش‌بنیان پناپ

- 1402/11/29

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به صورت رسمی یکی از سهامداران شرکت دانش‌بینان پناپ شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان پناپ برگزار شد.

این انتصاب در ادامه رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد که طی آن شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به صورت رسمی یکی از سهامداران شرکت دانش‌بینان پناپ شد.

شاهمرادی، معاون امور سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (mstid) گفت: حضور آقای کمیلی به عنوان رئیس هیئت مدیره در بدنه شرکت دانش‌بنیان پناپ یکی از افتخارات خواهد بود چراکه ایشان علاوه بر مدیریت در حوزه صنعت، معدن و تجارت در حوزه دانش‌بنیان نیز کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان هم گفت: تلاش ما در بدنه مدیریتی پارک علم و فناوری خراسان توجه ویژه به امر مردمی‌سازی، نقطه‌زنی و شبکه‌سازی است که همین امر باعث شده تا بتوانیم در جلسات متعدد نظر مدیران mstid راجلب کرده و امروز شاهد این تغییر رو به پیشرفت باشیم.

در ادامه نوروزی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پناپ، سیدی رئیس سابق هیئت مدیره و کمیلی رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان پناپ به ایراد سخن پرداختند.

در این مراسم جمشیدیان معاون توسعه فناوری، قاضی خانی معاون مدیریت منابع و مدیران پارک علم و فناوری خراسان و مدیران و کارمندان شرکت دانش‌بنیان پناپ حضور داشتند.

در این مراسم جناب آقای مهندس نوروزی مدیر عامل شرکت پناپ از زحمات جناب آقای مهندس سید محمد سیدی رئیس سابق هیئت مدیره تقدیر نموده و جناب آقای مهندس امیر حسین کمیلی را به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره معرفی کردند.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری سعیدی مقدم سعیدی مقدم